سیب سرخ

یادداشت های کوتاه من در مورد هر چیز که توجهم را جلب کند

سیب سرخ

یادداشت های کوتاه من در مورد هر چیز که توجهم را جلب کند

به اندازه یک سیب سرخ گاز زدن مهمان من باشید!

بایگانی
پیوندهای روزانه

پایان عصر کانالهای ماهواره ای

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۳ ب.ظ

من فکر می کنم از موقعی که اینترنت پر سرعت فراگیر شد و دهها سایت؛ جدیدترین فیلم ها و سریالهای روز جهان را با زیرنویس فارسی برای دانلود گذاشتند؛ عصر کانالهای ماهواره ای سپری شد و ما وارد دوران تازه ای شدیم. شبکه های ماهواره ای چه خبر پخش کنند چه فیلم و سریال؛ اولا ساعت پخش شدن شان به دلبخواه بیننده نیست؛ ثانیا کیفیت تصویرشان محدود به بودجه شان است؛ ثالثا خیلی که حرفه ای باشند آگهی زیرنویس و بالانویس پخش نمی کنند و فقط میان برنامه آگهی دارند.

حالا از اینترنت می شود با کیفیت تصویر فوق العاده HD هر فیلم و سریالی را حتی سه بعدی دانلود کرد و با زیرنویس دید. در زمان دلخواه؛ بدون آگهی؛ با توان کنترل در حین تماشا. برنامه هایی که شاید تا ماهها بعد هم در کانالهای کارتی (غیر رایگان) دیده نشوند از اینترنت سه سوت قابل دانلود است.

شما چند وقت است دیگر ماهواره نمی بینید؟


نظرات  (۱)

  • مَردی به رنگ زمستان
  • سلام
    کاملا قبول دارم
    من هم از اون دسته آدم ها هستم که دانلود می کنم
    ولی از اول ماه مبارک سرعت دانلود عذابمون میده
    :)
    پاسخ:
    سلام. سرعت دانلود من ثابته!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی