سیب سرخ

یادداشت های کوتاه من در مورد هر چیز که توجهم را جلب کند

سیب سرخ

یادداشت های کوتاه من در مورد هر چیز که توجهم را جلب کند

به اندازه یک سیب سرخ گاز زدن مهمان من باشید!

بایگانی
پیوندهای روزانه

من سالهاست که بیننده هیچ کدام از سریالهای صدا و سیما نیستم. اما از بد شانسی گاهی در منزل بستگان چشمم به تلویزیون می خورد و می بینم که هنرپیشه های سریال مثل سگ و گربه به هم می پرند و با هم دعوا می کنند. حقیقتا ناراحت می شوم و اعصابم آزرده می شود. نمی دانم چرا برخی شهروندان پول برق می دهند تا یک مشت بی سواد بیمار و گرفتار تحت عنوان سریال و فیلم از طریق تلویزیون وارد خانه شان شوند. نمونه مثال زدنی این بیماران روانی شخصی است مثل حشمت فردوس در سریال ستایش ؛ یا اسدالله در سریال پدرسالار.

من با روان خود مهربان هستم و با خاموش کردن تلویزیون از خود و خانواده ام  ( به ویژه آنکه  کودک در منزل مان است و کودکان  اسیب پذیر و بی دفاع هستند) محافظت و مراقبت می کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی