سیب سرخ

یادداشت های کوتاه من در مورد هر چیز که توجهم را جلب کند

سیب سرخ

یادداشت های کوتاه من در مورد هر چیز که توجهم را جلب کند

به اندازه یک سیب سرخ گاز زدن مهمان من باشید!

بایگانی
پیوندهای روزانه

تب لاین و وایبر

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۱۶ ب.ظ

چند وقته تب نرم افزارهای ارتباطی سیستم عامل اندروید تهران رو فرا گرفته. از شهرستانها خبر ندارم. بخصوص بین خانم ها شدیدا طرفدار پیدا کرده؛ شاید یک عامل مهمش صرفه جویی در هزینه مکالماته. دیروز هر چقدر تلاش کردم یک خط ایرانسل رو به وایبر معرفی کنم کد ثبت نام بگیرم نشد که نشد! ظاهرا وایبر بطور غیر رسمی به دیار باقی شتافته. یعنی ثبت نام جدید در آن غیر ممکن شده. اگر این طوره؛ به نظرم دلیلش خسارت مادیه که به مخابرات وارد میشه. نه؟ منم جای مخابرات بودم ترجیح میدادم مردم مجبور شن از خدمات من استفاده کنن تا سرویسهای رایگان در دسترس. ته تهش یک هزینه اینترنته برای استفاده کنندگان لاین و وایبر و واتس آپ ...

دیگه دور؛ دور فیس بوک نیست ظاهرا.

نظرات  (۲)

  • مَردی به رنگ زمستان
  • ما هم که شهرستانیم همین طوره ...
    حالا درسته که هزنیه ها رو کاهش داده و ارتباطات رو گسترش داده
    اما خب یه طوری شده ادم دوست نداره
    همه سرشون رفته تو گوشی و در نمیاد
    بخصوص لاین که تبش فراگیر شده و جای فیسبوک رو گرفته
    بعضی چیزا اول خودش میاد ، بعد فرهنگش !!

    دیگه کار بعضیا از اعتیاد گذشته ، روانی شدن :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی